שאלות נפוצות לגבי גישה למאגרי מידע
מאגרי המידע נגישים לסטודנטים גם מהמחשב הביתי/הנייד. להסדרת הגישה יש לפעול לפי הנחיות "גישה מרחוק".
לפניך שתי אפשרויות:
- חיפוש במערכת החיפוש דעת"א
החיפוש בדעת"א כולל מאמרים בעברית, אנגלית ובשפות אחרות. החיפוש מניב תוצאות מרוב מאגרי המידע השונים עליהם מנויות ספריות האוניברסיטה. את החיפוש בדעת"א יש לבצע תוך שימוש בלשונית "חיפוש מאמרים" או "חיפוש משולב". - חיפוש במאגרי המידע השונים עליהם מנויות הספריות.
הגישה למקורות האלקטרוניים פתוחה לסטודנטים ולחברי הסגל של אוניברסיטת ת"א.
כדי להגיע למאגרי המידע מהמחשב הביתי יש יש לפעול לפי הנחיות "גישה מרחוק".
ייתכן והחלפת מחשב – יש צורך לפעול לפי הנחיות "גישה מרחוק". במחשב החדש.
ייתכן שהחלפת סיסמה - יש להשתמש בסיסמא העדכנית. לעזרה בעדכון סיסמה ניתןלפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב בטלפון 6408888 03.
שים לב להערות המתקבלות !
עלולות להיות, לעיתים, בעיות תקשורת נקודתיות נסה שוב כעבור מספר דקות.
במאגרים מסוימים ישנה הגבלה על מספר המשתמשים בו-זמנית. ייתכן והתמלאה מכסת המשתמשים וניתן יהיה להתחבר למאגר רק אחרי סיום עבודתם. אנא הודיעו לנו במידה ובעיה זו חוזרת בתדירות גבוהה במאגר מידע מסויים. (להוסיף קישור)
ניתן גם לנסות להתחבר באמצעות Reverse Proxy.
כן, בהחלט. השימוש במאגרים אפשרי לכלל הסטודנטים ולאנשי הסגל ללא תלות בפקולטה או בחוג הלימוד.
לא. הגישה למאגרי המידע מהבית אפשרית לסטודנטים ולחברי הסגל של אוניברסיטת ת"א בלבד.
ניתן לאתר את מאגר המידע בעזרת המפתח האלפא-ביתי המצוי בדף מאגרי המידע או להקליד את שם המאגר בתיבת החיפוש .
ניתן לאתר את מאגר המידע בעזרת האינדקס האלפא-ביתי המצוי בדף מאגרי המידע >>
או באמצעות חיפוש שם המאגר בדעת"א
בשאלות ובעיות ניתן לפנות למוקד התמיכה האוניברסיטאי:
http://www.tau.ac.il/cc/helpdesk
03-6408888
פורטל הזנת פניות: